رتبه قبولی بینایی سنجی 1402 ( آخرین رتبه قبولی سراسری و آزاد ⭐️ کارنامه و حداقل درصد )

رتبه قبولی بینایی سنجی 1402 سراسری و همچنین درصد قبولی بینایی سنجی 1402 سراسری را در ادامه به تفکیک دانشگاه ها برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای قبولی در رشته بینایی سنجی چه رتبه ای باید داشته باشیم ؟ با چه رتبه ای بینایی سنجی قبول میشم ؟ برای جواب این سوالات با همراه باشید.

رتبه قبولی بینایی سنجی 1402 در منطقه 1 و 2 و 3 و همچنین رتبه های قبولی سال های 1401، 1400 ، 1399 ، 1398 و 1397 را می توانید ببینید.

این درصد ها ، حداقل درصد لازم برای قبولی است.

با سایت نوین گام مرجع آموزش ابتدایی ، دبیرستان و کنکور همراه باشید.

 

رتبه و درصد قبولی بینایی سنجی 1402 دانشگاه های سراسری

برای دیدن رتبه و درصد قبولی روی دانشگاه مورد نظر کلیک کنید.

 

رتبه قبولی بینایی سنجی علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه قبولی بینایی سنجی علوم پزشکی ایران رتبه قبولی بینایی سنجی علوم پزشکی زاهدان
رتبه قبولی بینایی سنجی علوم پزشکی مشهد

 

آشنایی با رشته بینایی سنجی

اپتومتریست ها ( بینایی سنج ها ) چشم و سایر قسمتهای سیستم بینایی را معاینه می کنند.

آنها همچنین مشکلات بینایی را تشخیص داده و درمان می کنند و بیماری ها ، صدمات و سایر اختلالات چشم را مدیریت می کنند. آنها در صورت لزوم عینک یا لنزهای تماسی را تجویز می کنند.

یک اپتومتریست در زمینه هایی مانند درمان تنبلی چشم کودکان، تهیه و تجویز وسائل کمک بینایی جهت نیمه بینایان، تشخیص دقیق عیوب انکساری چشم (ضعیفی چشم)، ساخت و ارائه عینک طبی، تجویز لنزهای طبی و غیر طبی، بررسی انحرافات چشمی و اصلاح انحرافات فعالیت داشته باشد.

در واقع یکی از مهم ترین نیازهای جامعه را برطرف می کنند.

یکی از مزیت های این رشته ، مدت تحصیل آن است که 4 سال می باشد.

 

بینایی سنجی چند سال است ؟

تا مقطع کارشناسی ( لیسانس ) این رشته ، مدت تحصیل 4 سال است.

 

رشته بینایی سنجی با پذیرش محدود

بینایی سنجی یکی از رشته هایی است که ظرفیت پذیرش آن کم است و چند دانشگاه محدود فقط پذیرش در این رشته دارند.

از جمله مهارت های کلیدی یک اپتومتریست می توان به درک قوری از مباحث ریاضی و علمی داشتن دقت و توجه زیاد به جزئیات، توانایی سازگاری با تکنیک ها و ابزار جدید، توانایی حفظ تمرکز برای کارهای تکراری، مهارت های ارتباطی قوی، توانایی اولویت و روحیه دادن بیماران مضطرب، توانایی توضیح ایده ها و دستورالعمل ها به کودکان، مهارت های خوب سازمانی و مدیریتی اشاره کرد.

در نهایت مهم ترین فاکتور برای موفقیت در رشته فیزیوتراپی داشتن علاقه و انگیزه زیاد برای خدمت به مردم و همچنین پیشرفت شخصی است.

 

منبع : نوین گام
نظرات کاربران

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود.