رتبه قبولی سینما 1402 ( آخرین رتبه قبولی سراسری و آزاد ⭐️ کارنامه و حداقل درصد )

رتبه قبولی سینما 1402 سراسری و همچنین درصد قبولی سینما 1402 سراسری را در ادامه به تفکیک دانشگاه ها برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای قبولی در رشته سینما چه رتبه ای باید داشته باشیم ؟ با چه رتبه ای سینما قبول میشم ؟ برای جواب این سوالات با همراه باشید.

رتبه قبولی سینما 1402 در منطقه 1 و 2 و 3 و همچنین رتبه های قبولی سال های 1401، 1400 ، 1399 ، 1398 و 1397 را می توانید ببینید.

این درصد ها ، حداقل درصد لازم برای قبولی است.

با سایت نوین گام مرجع آموزش ابتدایی ، دبیرستان و کنکور همراه باشید.

 

رتبه و درصد قبولی سینما 1402 دانشگاه های سراسری

برای دیدن رتبه و درصد قبولی روی دانشگاه مورد نظر کلیک کنید.

 

رتبه قبولی سینما دانشگاه هنر تهران رتبه قبولی سینما دانشگاه غیرانتفاعی سوره
رتبه قبولی سینما دانشگاه دامغان

 

آشنایی با رشته سینما

رشته سینما یکی از رشته های گروه آزمایشی هنر می باشد که ار تمایل به تحصیل در این رشته دارید با تحصیل در شاخه فنی و حرفه ای و یا رشته های زمینه هنر و یا شرکت در آزمون سراسری هنر می توانید وارد این رشته شوید.

همچنین باید بدانید پذیرش در این رشته نیاز به آزمون عملی ندارد. رشته سینما از نظر مباحث تقریبا در برگیرنده ی تمام رشته ها می باشد. همچنین رشته سینما دارای 4 گرایش در مقطع کارشناسی می باشد. مدت تحصیل این رشته 4 سال و 8 ترم می باشد. بعد از فارغ التحصیلی در شاخه های کارگردانی سینما ، دستیار کارگردان ، دستیار فیلم بردار ، طراحی صحنه و … می توانید فعالیت کنید.

 

سینما چند سال است ؟

تا مقطع کارشناسی ( لیسانس ) این رشته ، مدت تحصیل 4 سال است.

 

رشته سینما برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که از اسم رشته مشخص می باشد ، لازمه ی حضور در این رشته علاقه به سینما است. در واقع هنر فیلم سازی و مجموعه عوامل وابسته به آن ، زمینه ای است که بعد از فارغ التحصیلی باید در آن مشغول شوید.

اگر به کار گروهی علاقه دارید و یا زمینه هایی که نیاز با همفکری و تعامل با دیگران دارد این رشته می تواند برای شما مناسب باشد.

از طرفی داشتن خلاقیت هم یکی از پیش شرط های لازم برای حضور در این رشته است.

 

منبع : نوین گام
نظرات کاربران

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود.