دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد چه رشته هایی دارد ؟ ⭐️ [ لیست رشته ها + جزئیات ]

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد چه رشته هایی دارد ؟ یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان همین سوال است.

با سایت نوین گام مرجع آموزش ابتدایی ، دبیرستان و کنکور همراه باشید.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از مراکز آموزشی برجسته در زمینه پزشکی و بهداشت در ایران است. این دانشگاه در سال 1365 به عنوان دانشکده علوم پزشکی شهرکرد تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان یک دانشگاه کامل با رشته‌های تحصیلی مختلف فعالیت می‌کند. همچنین این دانشگاه در زمینه پژوهش و تحقیقات علمی در حوزه پزشکی فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهد و میزبان مراکز پژوهشی مهمی نیز می‌باشد.

لیست رشته های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

  • پزشکی
  • پرستاری
  • بهداشت عمومی
  • بهداشت محیط
  • دندانپزشکی
  • علوم تغذیه
  • آزمایشگاه پزشکی

تاریخچه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سال ۱۳۶۵ کار خود را با پذیرش ۲۶۰ دانشجو در سه رشته و دو مقطع تحصیلی در قالب دو دانشکده آغاز کرد.

هم‌ اکنون قریب به ۱۹۵۷ دانشجو در ۱۹ رشته و ۷ مقطع تحصیلی دکتری تخصصی بالینی، دکترای پی اچ دی، دکترای حرفه‌ای، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کاردانی و در 6 دانشکده پزشکی، پیراپزشکی،فناوری های نوین، بهداشت، پرستاری و مامائی شهرکرد و دانشکده علوم پزشکی بروجن مشغول به تحصیل می‌باشند.

بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه از ۳۰۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی، تجهیزات مدرن آموزشی، کمک آموزشی و تحقیقاتی، امکان بهره‌مندی از چهار مرکز تحقیقاتی، دو بیمارستان آموزشی، دو کتابخانه تخصصی مجهز به جدیدترین منابع علمی، امکان بهره‌مندی استادان و دانشجویان از خدمات کامپیوتری و اینترنت از امکانات این دانشگاه است.

 

چرا شناخت دانشگاه مهم است ؟

با توجه به رشته قبولی شما ، مدت زمانی را طی چندین سال باید در یک دانشگاه بگذرانید.

بهتر است قبل از رفتن به آن دانشگاه و شروع یک فصل جدید از دوران تحصیل ، اطلاعات کافی از آن دانشگاه داشته باشید و حتما در مورد دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید تحقیق کافی انجام دهید.

این موضوع به شناخت شما از محیط تحصیل کمک زیادی می کند.

از طرفی امکانات رفاهی و خدماتی که دانشجو در اختیار دانشجویان قرار می دهد می تواند کمک زیادی به تحصیل دانشجو کند.

حتما به این موارد قبل از انتخاب یک دانشگاه دقت کنید.

سالن های ورزشی ، تفریحی ، سالن های اجتماعات مختلف برای رویداد ها ، امکانات درمانی ، وجود آزمایشگاه های مجهز ، کتابخانه های لازم ، امکانات حمل و نقل عمومی ، کلاس های هوشمند ، امکانات هنری و علمی و … همگی نقش مهمی در دوران دانشجویی ، یک دانشجو دارند.

اگر دانشگاه شما در یک شهر دیگر قرار دارد و در طول دوران تحصیل از خوابگاه لازم است که استفاده کنید ، حتما در مورد شرایط خوابگاه ، وضعیت خوابگاه و … اطلاعات لازم را کسب کنید.

معمولا دقیق ترین اطلاعات با مراجعه حضوری به دست می آیند.

 

منبع : نوین گام
نظرات کاربران

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود.