مصاحبه با رضا یوسف وند رتبه 9 کنکور تجربی 1402 ⭐️ ( تجربیات جالب )

مصاحبه با رضا یوسف وند رتبه 9 کنکور تجربی 1402 در ادامه برای شما عزیزان قرار داده شده است.

کنکور 1402 اولین کنکور دو مرحله ای بود که برای داوطلبان نیز این موضوع تازگی داشت.

با نوین گام همراه باشید.

 

صحبت های رضا یوسف وند رتبه 9 کنکور تجربی 1402

بنده سال آخربه مدرسه نرفتم و در کلاس‌های آنلاین کنکور شرکت کرده‌ام و رمز موفقیت هم می‌تواند تست‌های فراوانی که میزدم باشد.

یوسف‌وند در رابطه با اینکه چه واکنشی داشته است نسبت به خبر برتر شدنش گفت: با توجه به ترازی که داشتم این پیش‌بینی را می‌کردم که رتبه ۸ تا ۱۰ تجربی را کسب کنم، برای من جای تعجب نداشت؛ چرا که یکی از دبیرهایی که من با او درس داشتم این خبر را به من داد.

وی درباره واکنش خانواده‌اش افزود: خانواده‌ام بیشتر از خودم خوشحال شدند، من خیلی خوشحالم که این افتخار را کسب کرده‌ام که رتبه ۹ گروه آزمایش علوم تجربی را کسب کرده‌ام.

یوسف‌وند در پایان درباره انتخاب رشته و دانشگاهش افزود: می‌خواهم که پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب کنم. صحبت های رضا یوسف وند در اینجا به پایان رسید.

 

رتبه ۹ کنکور تجربی گفت: : توصیه ام به کنکوری ها این است که هدف اصلی آنها کنکور باشد نه آزمون‌های آزمایشی، چون تقلب در آنها وجود دارد.

رضا یوسفوند  اظهار داشت: اولین سالی است که در کنکور سراسری شرکت می کنم،از پایه دهم به مدت سه سال برای کنکور درس خواندم ولی هر چه به کنکور نزدیکتر شدیم بیشتر درس خوانده و بیشتر تلاش کردم.

وی افزود: از کلاس دهم به مدت سه سال درس خواندم،کلاس یازدهم بیشتر از کلاس دهم و کلاس دوازدهم بیشتر از یازدهم تلاش کردم.

یوسفوند عنوان کرد: در کلاس دهم روزانه شش ساعت،یازدهم روزانه یازده ساعت و دوازدهم با روزی 8ساعت شروع کرده و تا زمان برگزاری کنکور روزانه 18ساعت درس می خواندم .

این داوطلب رتبه 9 کنکور گفت: برای ثبت نام کلاس ها نباید نه افراط کنی و نه تفریط،طبق نیاز هر کلاسی نیاز داشتی ثبت نام کنی ،من کلاس حضوری نرفتم فقط در کلاس های آنلاین کنکور شرکت کردم .

وی با بیان اینکه در پایه دوازدهم کلاس های کنکور را شرکت کردم، افزود: برای اینکه بتوانی پیوسته درس بخوانی باید تفریح هم داشته باشی،امسال مسابقات جام جهانی بود من خودم بازی ها را تماشا کردم.

وی ادامه داد: بعضی تفریحات را نباید انجام دهی مثلا من خودم فضای مجازی را نداشتم ولی به سبب علاقه ای که داشتم مسابقات ورزشی را نگاه کردم .

یوسفوند تصریح کرد: توصیه ام به کنکوری ها این است که هدف اصلی آنها کنکور باشد نه آزمون های آزمایشی،بعضی اوقات ممکن است که آزمون ها خراب شود چون تقلب در آنها وجود دارد،باید هدف اصلی کنکور باشد وتمام تلاش خود را برای کنکور انجام دهد.

وی عنوان کرد: کنکور تیرماه بخصوص درس ریاضی خیلی سخت بود به طوری که من 55 درصد این درس را زدم و 55 یکی از درصد های خوب بود.

وی با بیان اینکه قصد دارم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را انتخاب کنم، افزود: خانواده همیشه حامی من بوده هم از نظر مالی و هم از نظر روحی و روانی و خیلی کمکم کردند که از زحمات آنها تقدیر می کنم .

وی افزود: درس فیزیک درس مورد علاقه من است، در کنکور سراسری دیماه 93 و کنکور تیرماه 83 درصد درست زدم .

وی با بیان اینکه رتبه های کنکور فعلا اعلام نشده، افزود: فقط 10نفر اول را اعلام کردند،یکی از دبیران کلاس های آنلاین که اهل تهران است خبر را به من دادند خوشحال شدم و خودم به پدر و مادرم اطلاع دادم.
یوسفوند با بیان اینکه پدر و مادرم بعد از شنیدن این خبر از من بیشتر خوشحال شدند، عنوان کرد: از خانواده ام که همیشه پشتیبانم بودند،از معلمانم که کمکم کردند و مشاور عزیزم که در سال آخر همه کار برای من انجام داد و مدیون ایشان هستم تشکر می کنم.

 

وضعیت کنکور تجربی

کنکور تجربی در سال های اخیر با رشد قابل توجهی از متقاضیان همراه بوده است.

این کنکور به سمت مفهومی تر شدن حرکت کرده و سوالاتی که مطرح می شود به صورت ترکیبی است.

برای قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور تجربی ، لازم است دانش آموز از پایه به خوبی درس ها را مطالعه کند.

از طرفی با توجه به تاثیر معدل و ترازی که معدل ایجاد می کند لازم است دانشجویان به خوبی امتحانات نهایی را با نمره مناسب به سرانجام برسانند.

از طرفی سبک سوالات نیاز به تمرین و تست های زیادی دارد که دانشجویان بتوانند تسلط قابل قبولی کسب کنند.

نظرات کاربران

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود.