مصاحبه با محمد قانع رتبه 2 کنکور تجربی 1402 ⭐️ ( تجربیات جالب )

مصاحبه با محمد قانع رتبه 2 کنکور تجربی 1402 در ادامه برای شما عزیزان قرار داده شده است.

کنکور 1402 اولین کنکور دو مرحله ای بود که برای داوطلبان نیز این موضوع تازگی داشت.

با نوین گام همراه باشید.

 

صحبت های محمد قانع رتبه 2 کنکور تجربی 1402

رتبه دوم کنکور تجربی با بیان اینکه در طول سال‌های منتهی به کنکور از هشت تا ۱۵ ساعت در روز درس می‌خواندم گفت: برای این موفقیت در کلاس کنکور شرکت نکردم.

محمد قانع با اشاره به اینکه برای موفقیت در کنکور تلاش زیادی کرده اظهار داشت: درس خواندن برای کنکور را از سال دهم شروع کردم و ساعت هایی که مشغول به درس خواندن بودم با توجه به زمان متفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: اوایل سال دهم ساعات مطالعه من هیچ زمان بیشتر از هشت یا 9 ساعت نمی‌شد، اما پس از عید پایه دهم، ساعت مطالعه من تا شاید 10 ساعت هم می‌رسید.

رتبه دوم کنکور تجربی اوج ساعات درس خواندن خود را مربوط به پایه یازدهم دانست و گفت: در این سال شاید تا 15 ساعت در برخی از روزها هم درس می‌خواندم و پس از آن هم چون درس خواندن من به حالت مرور مطالب قبلی بود کمتر شد و به 10 ساعت هم رسید.

قانع با بیان اینکه چندین نفر در موفقیت وی نقش آفرین بودند گفت: مشاور تحصیلی که داشتم یکی از افرادی بودند که در موفقیت من تاثیر بسیار زیادی داشت و از سوی دیگر خانواده هم نقش بسیار مهمی در موفقیتی که کسب کردم داشتند.

وی امید و انگیزه‌ای که خانواده و دوستان به وی می‌دادند را در این موفقیت موثر دانست و گفت: در این زمان اصلا کلاس کنکور شرکت نکردم و صرفا پس از کنکور مرحله اول یکی دو جلسه نکته و تست شرکت کردم.

رتبه دوم کنکور تجربی در ارتباط با انتخاب رشته و محل تحصیل گفت: قصد دارم که در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل خود را بگذرانم.

 

وضعیت کنکور تجربی

کنکور تجربی در سال های اخیر با رشد قابل توجهی از متقاضیان همراه بوده است.

این کنکور به سمت مفهومی تر شدن حرکت کرده و سوالاتی که مطرح می شود به صورت ترکیبی است.

برای قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور تجربی ، لازم است دانش آموز از پایه به خوبی درس ها را مطالعه کند.

از طرفی با توجه به تاثیر معدل و ترازی که معدل ایجاد می کند لازم است دانشجویان به خوبی امتحانات نهایی را با نمره مناسب به سرانجام برسانند.

از طرفی سبک سوالات نیاز به تمرین و تست های زیادی دارد که دانشجویان بتوانند تسلط قابل قبولی کسب کنند.

نظرات کاربران

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود.